I need you so much closer.

helt ovärd söndag. vaknar först vid halv tolv-snåret och efter nån timme så kommer man på att man måste plugga. det gjorde ju verkligen min dag kan jag ju säga. fysiken är ju på en sådär fyrtio sidor och det tar drygt en och en halv timme att läsa igenom, dels för att det är jävligt mycket och dels för att jag är så jäkla trög och inte fattar nåt.
tur att det är c-vecka imon. mina axlar blir bara mer och mer paja för varje dag som går. jag skulle behöva en riktigt fet massage. jag funderar fan på att ringa petra så hon får ta bort all stelnad mjölksyra. men det lär ju inte hjälpa. det är ju höglandsdoppet i helgen och då sätter det ju sig i axlarna igen. suck och herregud.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0