du sa: jag vill drunkna i dina lockar föralltid.

okej, återigen är det måndag, och damn, jag HATAR måndagar!
skolan var bajs. eller inte gympan och spanskan. på gympan spelade vi badminton och det var skitkul. jag och honey spelade dubbel mot darko och albin och vi ägde dom totalt. spanska var också rolig, som sagt. jenny snackade betyg med oss och jag ska självklart få mvg. wiho!
sen drog jag till simhallen och gymmade och pluggade lite och sen simträning. inte så värst jobbigt, men efter badmintonen är mina armar, nåväl, min högerarm, inte riktigt in the right shape. men vi körde massa äckelspec och sen körde vi nåt maxtestliknande. typ 25or max och sen bad tillbaka. även om vi inte hade så jättemycket vila på kanten innan nästa sen så gick min puls ner faktiskt relativt. jag kanske har rätt god kondis, ändå då. åtminstone i simning, hm.
sen skulle jag cykla hem med jocke, viktor och william, men de vägrade vänta på mig, de små svikarna. det är sånna tillfällen man verkligen känner sig omtyckt och älskad. hmpf.

/f.


PS. nu är det andra gången jag skriver det här jävla inlägget för datorn raderade skiten. om det raderas en gång till så skriker jag högt och lägger ner den här fucking bloggen!!! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0