Du doftar svagt av våta vita rosor, gammal jord.

okej. softa dagen idag. kan möjligtvis bero på att vi inte hade nån svenska och fick ha fysik istället och sluta en time tidigare. göttans. och sen jag kom hem har jag suttit och pluggat kemi, grundämnen och bajs. men jag tror nog jag kan det nu. vi får iaf hoppas på det. imon är det träning och på eftermiddagens så ska jag vaccineras. och jag som redan har sjukt ont i mina armmuskler. mina armar och axlar är cpiga.
btw, så kollade jag på startlistan till höglandsdoppet. konkurrens blir det, milt sagt. antagligen inga pallplatser för mig inte. sandra och de andra från eksjö kommer juhe.

/f.


PS. igår glömde jag ju skriva att fogel hade blivit utslängd från pigalle sen i lördags. för att han var för full! haha, och när vi snackade nykterhetsrörelsen på historian fick han ett antal pikar och blickar. HAHAHA. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0