det finns de som tror på gud.

jobbig dag. börjar med prov och jag kommer bara få g. bajs, typ. sen käkade vi lite och sen matte. sen nån musikgrej i aulan och sist fysik. jag och malin är nog de mest korkade i vår klass. haha. densitet beräknas massa / volymen. jag och malin var skitsega, vi hade densiteten och massan och så satt vi och mätte och försökte få ut volymen istället för att bara räkna på det. ibland är nv jävligt svårt.
efter att jag hade sagt hejdå till alla så var jag duktig och gick hem. och snart har jag packat klart. jag är i princip klar nu iaf.

möjligvis träning imon med. men nu skriver jag nog inte mer här förräns jag kommer hem den 5e april. kanske att jag skriver nåt kort när jag är i phnom phen, men vi får la se.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0