det är skönt att känna pulsen.

blä, vad jag är trött. min kropp är helt mör och mina axlar skitpaja. och fredagar är segaste dagen i skolan. palla svenska när alla sitter och sover utom jag och honey som satt och garvade åt gunilla. palla matte i en och en halv timme. palla äckellunch. palla histora och sist palla engelska som jag var totalt oförberedd på med. PALLA FREDAGAR WTF! sen gick jag och tränade. det var okej roligt. inte vidare jobbigt heller. i slutet körde vi 5x200 t+p tröskel. hur roligt kan det bli? fast vi körde vänstervarv så det snurrade till det lite i skallen. på frisim känns det konstigt, men på bröstsim är det det enda naturliga för mig, i och med att jag vänder åt "fel" håll. nej, fel uttryckt av mig. jag vänder rätt, och alla andra vänder fel! :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0