We did it for love and we did it 'cause we had to.

midsommarhelg.
jag och honey åkte ut till albin i stensjön. vi spelade guitar hero. jag hade aldrig spelat förut, så jag var sämst, men kul var det. ante ägde alla. men lövet lyckades vinna en gång över ante och klämde ur sig den fruktansvärt intelligenta kommentaren: "känn på underlaget. oj, jag menar nederlaget!" hahaha, vad vi garvade.
sen åt vi tacos och jordgubbar och glass och kollade youtube och sen så satte vi oss och kollade på torkel i knipa. sämsta filmen ävur. och efter typ tjugo minuter så gick albin och la sig. trevlig värd, haha. när jag och honey skulle åka hem sen, lyckades vi aldrig väcka honom, haha. det är bra.

och snart ska jag åka och träna. måste gymma lite, så jag slipper imon och sen blir det vattenpass. och imorgon blir det jobb, som alltid, och sedan träning. och ihelgen blir det jdm, WIIE! jag har längtat aset. och jag börjar redan bli sjukt nervös. 50br, nu jävlar ska det gå fort. sen är det 100 och 200 också, men det är ju bara parantessimningar, hmpf. och lag med. 4x200, 4x100 med och fr. jag kommer nog att få frisimmet på medleyt tror jag. för matildo slår mig med flera sekunder på bröst och bara typ en halv sekund på fritt. annie kommer få rygget och alice är ju given för fjärset. men hoppas jag får förstasträckan på 4x200. då kanske jag kan persa, vem vet?

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0