Nu vill jag sjunga en sång för dig igen.

okej, det var ett tag sen sist nu.
igår började jag jobba. det var jobbigt. minst sagt. framförallt att gå upp vid kvart över fem liksom. sen var det bara gamla säsongare där plus en ny och sen en till sommarjobbare som jag. kille, snygg, nittietta, estetmusikare, pecet. han har inte bdb, det är ju synd dock. men jag ska ju jobba med honom varje dag i sex fucking veckor till, så lite trevligt kommer vi la ha. så trevligt man nu kan ha när man ligger i en grusgrav och plockar ogräs. hmpf. för det är det vi har gjort dessa två dagar. enbart. eller, jag har åkt på mikes gamla kickbike också. sjukt roligt :P sen när jag kom hem igår eftermiddag blev det träning. det var en jävligt dålig idé, kan jag säga. först gym och sen ett långt tröskelpass på typ femtusen. ouch. men jag och alice hade svinkul, iaf. lite trötta, någon?
alice: "om ditt hjärta någonsin brister, laga det med karlsson klister. i dessa mörka tider behöver vi ljus och värme. så tänd på skolan."
efter en lång och tråkigt och jobbig dag och klockan är typ nio på kvällen är det där sjukt roligt :P

imorse var det också upp tidigt och jobba. vi bara rensar grusgravar. seriöst, prova aldrig det. fast, rensa häckar är ännu värre. jag kommer dö.
snart blir det träning igen för min del. jobbigt, jobbigt. men det är ju bara fram till jdm, så jag får helt enkelt stå ut. jag SKA stå ut.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0