Let's forget about the past.

idag var det en sjukt bra dag. jag har fått tvätta gravstenar med högtryckstvätten. inte för att det låter så jäkla roligt, men det är fan så mycket roligare än allt annat som finns att göra. betydligt roligare än att rensa häckar och plocka ogräs.
dock var det väldigt varmt att ha långbyxor och tjocktröja under regnkläderna (ja, vafan, man blir ju pissvåt!) så jag stod i linne, shorts och gummistövlar med regnkläder över. fortfarande grymt varmt och inte så himla smart då mina gummistövlar är aningen förstora, så jag har fina skavsår på lilltårna, stortårna och ett rött skavsårsstreck på vardera vad av stövelkanten. bra där, sandy! dessutom råkade jag missa stenarna några gånger så all lera och smutsvatten skvätte upp på mig och jag fick värsta skitduschen. jag hade massa lera i håret när jag kom in. tack gud för duschar och schampo, haha!
fast sedan blev det ingen bio med joz, för biljetterna var slut, så det blir på tisdag istället!

näe, nu ska jag gå och packa inför helgen. jag kommer ha med mig världens trunk med grejer, juhe!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0