Breathe in the air if you care, you compare, don't say farewell.

ännu en bra dag.
fick specialuppdrag och gräva en rabatt och plantera blommor. blev faktiskt riktigt fint, om jag får säga det själv, riktigt fint om man tänker på hur jag brukar behandla mina krukväxter här hemma. sen blev det till att klippa häckar med elsax. det var också rätt roligt, men inte så roligt som stentvättning. haha, jag sitter här och skriver massa positivt om mitt egentligen ganska trista somarjobb.
efter jobbet åkte jag och m&p och tog sista sprutan. det gjorde inte överdrivet ont, men nu bultar det som fan i armarna. blä, jag kommer ju knappt kunna simma. jag har sjukt mycket träningsvärk i armarna efter all skovling och stentvätt. haha, jag är lite klen.
och nu är nästan allt packat. känns bra. vid elva imon åker vi. regnkläderna, vantarna och mössan och tjocktröjan är alla packade. det kommer garanterat bli regn, trust me. för det regnar alltid när det är utetävling!

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0