jdm, ftw!

bästa på länge.
fredagen var uppresa och en kort pass. jag simmade 200br och 4x200. bröstet gick rätt kass. jag och matildo var ensamma i vårt heat och hon slog mig med typ sju sekunder. laget gick la sådär. jag hade öppningen, så jag hade ungefär sekunden sämre än de andra. men 2.31 höga i lång är klart godkänt. eller nåt i den stilen. sedan gick vi och åt och packade upp och hade allmänt roligt innan vi var tvungna att sova. igår var det frukost först på mornen och alla var rätt sega. passet gick sådär. 4x100fr. jag hade 1.09. det var rätt okej för att vara i lång. typ halvsek över kortbanepers. efter lunch och vila blev det ett pass till och då vart det värsta fina vädret. nu har jag mindre sexiga och smickrande vita ringar runt ögonen och övre delen av pannan är vit. hmpf. detta passet bjöd också på 50br. sämst. 39.18. B-A-J-S. fan, matildo hade ju 38.20 förihelvete! näe, det var besvikelse på hög nivå. på kvällen efter käket blev det mcdonkanglass och kortspel halva kvällen. plump. liksom i örebro så fick man heja på folk för antal plumpar och den som hade minst poäng fick stå på ett ben och gala som en tupp 18 gånger. den med näst minst fick kuckelikua 15 gånger och sedan fortsätter det så i fallande skala. jag fick göra 12. grattis! jag körde mina i omklädningsrummet, på startpallen på insimmet och påväg till lunchen. haha, det var roligt. sen skulle jag heja på fem pers också. jag hejade faktiskt på ludde. fast shit vad annie, matildo och alice mobbade mig sen, HAHA. värnamokillarna är mums. HAHAHA.
idag gick det också sådär. jag och matildo simmade inget på förmiddagen så vi satt och degade. sen åt vi lite lunch, som sagt och sen åkte vi och packade ihop våra grejer. sista passet gick också sådär. 100br var okej. 1:28.77. 1:24 i kort, sa imse. matildo slog mig med drygt två sek, men vad gör det, det visste vi ju redan. sedan var sista grenen 4x100med. jag hade fått frisimmet. enligt imse hade jag 1.09 och det är ju rätt okej. men när alice höll på att gå imål kände jag att jag var jävligt snabb ut i luften, men eftersom speakern inte sa nåt så trodde jag att jag hde klarat mig. men icke! när prisutdelningen var över och hela tävlingen i princip var slut så meddelar segspeakern att vi är diskade för överväxling. men godmorgon, liksom! fast jag kände ju att jag överväxlade, så jaja. men det är ju så jäkla typiskt. jag som annars är segast i världen i starten, hmpf.
näe, så simningen på tävlingen var egentligen ganska dålig. men förövrigt har vi haft jävligt roligt. och alice, annie och matildo är bästbäst <3 jag älskar er!

imorgon blir det upp tidigt och jobba. gud, jag kommer sova på frukostrasten, dirr!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0