It was a long and dark December.

måndag. lam drama. vi fikade typ första vi gjorde på morgonen. då är man ju sådär sugen på fika och saft vid halv nio på morgonen... sedan blev det engelska och vi spelade upp hamlet. vi tyckte själva att vi ägde, även om vi skrattade ganska mycket. killarna, däremot, tyckte det var skit. fast deras redovisningar var ju inte något att hurra över heller, såå. sen drog vi till gympan, jag och honey blev skjutsade på våra cyklar av annie och malin. på gympan blev det volleyboll bakom sporthallen. det var massa kul tills darko började klaga sjukt mycket på hur dålig jag är. men jag är faktiskt inte så jävla dålig, men han fattar inte det. jag äger honom på att serva iaf. hmpf. sen blev det spanska och vi lekte nån helt cpig lek som var skitskum när man körde den på spanska. har ni kört psykopaten/psykologen nån gång? det är som den, fast man ställer frågorna på spanska. jobbigt.
sen drog jag och gymmade och sen skrev jag lite på spanskan. visade sig att jag var tvungen att lämna in den ändå. suck. sen var det vattenträning. sjukt jobbig och nästan bara ben. sista serien var på 1500 och det var massa spec och man fick köra med fenor om man ville, men eftersom jag är bröstsimmare vill jag inte ligga och kajka bröstsimsarm med fjärilskick. det ger mig inget, så jag tog av mig fenorna och körde utan och var 250 efter alla i mål. bra sändy. hmpf.

/f.


PS. det är tydligen en tjej, född '91, som försvann här igår. typ påväg hem från fotbollsträningen. lite läskigt. men tamara var i skolan och jag såg de andra som jag känner som spelar fotboll i skolan, men ändå, creapigt värre. DS.

Vill du kommentera?
Postat av: j

usch, det om tjejen har jag inte hört :/ Hur gick du reda på det? puss :*

2008-06-09 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0