People say that I think too much.

måndag.
idag var det segare än vanligt att gå upp. jag var sjukt trött efter helgen. och dagen spenderades med att gödselvattna blommor i spöregnet med jenny. faktistk rätt roligt. vi är lite klantiga, eller ska jag säga mycket. men kul hade vi i alla fall.
när jag om hem sen åkte jag och pap ner och satte in massa mynt på mitt konto, jag hade 1074 spänn i mynt! gött med cash, men det är skit att jag inte får lön förräns dagen innan vi åker till england. jobbigt. och för lönen ska jag köpa nya ipodhörlurar. riktiga ipodhörlurar. jag skulle köpa sånna på onoff idag, för alla mina andra hörlurar har pajat. och det är inte bara mitt fel, hmpf. men hur som helst, de hade inga sådana, så det blev ett par provisoriska philips så länge. måste gå till macaffären i jkpg imon och checka läget på hörlursfronten. förresten så ska jag och joz göra ett nytt försök att gå på satc-filmen imorgon. förhoppningsvis funkar det bättre än förra veckan, haha.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0