I just killed my TV and I feel so free.

ovärda dagar är dagar som denna. historia. det tycker vi inte om. fast vi tjejer satt ute och "pluggade" vilket betydde massa snack och michan satt i bh och solade, HAHA. matten var jobbig, mats sa att jag kommer få vg i både data och matte b. jobbigt. jag vill ju också vara en tjugo komma nolla som typ hälften av alla i min klass! svenskan var också totalt lam och fysiken likaså. jag vill göra provet nu för helvete! inte för att jag kommer kunna det, men ändå...
bläe, nu har jag gjort klart kemi (typ.) och historian (jag är bra.) och inte fysiken (vem fan orkar?) och nästan rakat benen (jag har inte pallat ännu.) och inte packat inför imon (det ska jag göra efter att jag har rakat benen.) allt bra sandy!

studde i göteborg imon dåe. och träning först, får ej förglömmas. och fysikplugg hemma hos f&f lär ju också hinnas med. good thing I don't have a life.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0