Hela mitt liv har jag väntat på livet.

igår var det en sjukt jobbig dag, till en början, sen blev den betydligt bättre.
skolavslutning på morgonen. seg i aulan, vann 500 spänn på tobakssaken. fick bajsdåliga betyg. sen kramades alla och jag drog till stationen och tog tåget till jkpg. jag hade inte hittat mitt busskort, vilket resulterade i att jag fick spräcka min nyvunna femhundring för att betala tågbiljetten. fan, den kostade HUNDRA fucking spänn! väl i jkpg så åkte jag och mam till fjällstugan och käkade lunch. sen gick vi lite på stan och jag köpte två par shorts och en baddräkt. värsta heta. sen hamnade vi bakom studentcortegen och blev nästan försenade till träningen, men vi körde nog lite över hastighetsgränsen, så jag hann :D träningen var sjukt jobbig och jag har massa massa träningsvärk nu.
efter träningen drog jag till joz och vi hade lite trevligt innan vi gick mot parken. fast där var det värsta lamt och massa nior bara, så vi bestämde oss för att gå till OKQ8 för att köpa glass, men när vi kom dit var vi inte sugna på glass längre. då köpte vi popcorn istället. sen gick hem mot joz igen. vid toyhouse var det värsta olyckan. vi blev omkörda av ambulanser redan när vi var på väg till ok. då gick vi och kollade. någon hade kört en bil rakt in i trädet. efter att vi vart på macken var det fortfarande fullt pådrag och sjukt mycket folk som stod runt om och kollade. sen sa någon att passageraren hade dödsförklarats vid två inatt på sjukhuset. det är illa. verkligen illa, med tanke på att de hade kört fulla också.
väl hemma hos joz så råkade vi bränna popcornen, typiskt oss. och när jag sen skulle ringa hem och de skulle hämta mig så verkade inte vår telefon funka så joz's mamma fick skjutsa hem mig.

idag var det bra. vid tio var jag hos myrlander's och vi fick sminktips och blev sminkade av en från oriflame. massa kul. sen lekte vi lite och snackade vi massa. så nu sitter jag här med värsta festmaken. haha. och ikväll blir det fotboll. det är bra. heja sverige! det kan vi behöva :P

/f.


PS. jag glömde. jag och joz träffade TE-tvåan när vi var påväg hem. det var lite lätt pinsamt. men han hälsade i alla fall på mig. ett framsteg, kanske? DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0