Hej, jag vill ha dig.

ja herregud. jag är så död nu. passet igår var rena mördaren. en serie på två och åtta. hur kul kan det bli. fart tre också. jag simmade sista sexhundra på vilja typ, och så snittade jag hundringarna på 1.40. hur jävla bra är inte det, liksom. hmpf. så idag blir det bannemig ingen träning.
men hursomhelst så har jag jobbat i dag, surprise, surprise. jag och oscar har rensat grusgravar, också surprise, surprise. dock fick vi hjälp av två till, så det finns en minimal chans att vi hinner klart tills imon. och imon blir det massa gott fika och så. det blir smarrigt. sen blir det nog träning också. och gym. och upp tidigt som fan och åka tåg in till jobbet. kul att tåget går vid kvart i sex. det är sånt som gör mina dagar fruktansvärt bra. not.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0