From the rooftops I remember.

tisdagar. jag har sagt det förut och jag säger det igen. tisdagar är bara allmänt onödiga.
jag och malin tog sällis, vilket betydde att hon skjutsade mig på min cykel nerför koltorpsbacken. vingligt som fan. sen var det historia först. jag fick iaf vg. sen körde vi jeopardy. jag var sämst. fast jag var den enda som kunde ådalen. BRA. not. matten var värsta på länge och på svenskan kollade vi på en halv film. kul. not. dessutom var den utan textning och på engelska så jag fattade typ noll. fysiken var däremot okej. vi fick proven. jag har 32 av 33p. GÖTTMOS! andra mvg:t sitter dirr. haha. sen så satt jag, honey, malin och moa och spelade ekvationssystemsspel på miniräknaren och sen fick vi sluta. sen cyklade jag hem i stormmotvind. det blåser seriöst orkanvindar.

imon blir det träning och en lektion. sen ska jag och tjejerna gå och käka på stan och mysa. fast först måste jag lämna in spanskan, och den måste jag göra nu. typ no entiendo nada.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0