Farväl är för enkelt på SMS.

måndag. tungt.
rätt lam drama. engelskan var däremot sjukt rolig. vi övade på hamlet. jag måste säga att vi verkligen äger! gympan var också rätt kul. vi spelade lacrosse. kul. men det var sjukt varmt och äckel, så det var jobbigt som fan. sen hade vi spanska och jag och honey sket i att göra uppgiften vi fick. vi satt i öppna datasalen och kollade bdb och tjuvtittat.se. shit vad vi garvade. sen var det lite gym och massa snack med melan. längesen vi pratade ordentligt. sen blev det lite läsning i mitt favvohörn i simhallen. jag pallade liksom inte plugga, det får bli imon. och sen vart det simträning. jobbigt med roligt. nu är det bestämt, torsdag vid halv nio är det bio hos anders. göttans.

blä, jag är så trött, av värmen och träningen. och träningsvärk i hela baksidan av benen och skavsår i ljumskarna för jag har cyklat och min kjol är för kort för att täcka hela rumpan och vara nåt skydd mellan benen och sadeln och jag har skavsår i armhålorna efter baddräkten/toppen på min brända hud. aj, för helvete.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0