Det blir ingen fest om sossen ska med.

skönaste låten ävur. antes och stevens låt från musiken, tillägnad fogel. haha.

dagen var softaste på länge. träningen var dock sjukt jobbig. vi hade conny och då blir det alltid jobbigt. men skolan var slapp. vi hade bara kemi. lam lektion. och sedan gick jag och lämnade mitt arbete till jenny och sen satt jag, annie, malin och tamara och spelade roliga spel på datorn och sen gick vi och mötte moa och sen gick vi och käkade på coco thai. mumsigt.
och imon blir det också soft. fika och sånt med mats och gunilla. och malin och annie är på hultan nu, fuck vad jag är avis!

/f.


PS. jag glömde ju kommentera matchen igår. bäst. schyggschlatan är kungen. fast jag tycker att petter hansson mål var coolast, haha! DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0