dagens,

Dagens humör: glatt.
Dagens borde: sovasovasova och fylla på mobilen.
Dagens frisyr: hemsk, för det har hällregnat på mitt hår!
Dagens klädsel: jobbkläder, regnkläder. nu mjukisbralls och t-shirt från monki och ljusgul huvtröja.
Dagens planer: sova!
Dagens vill ha: en simmarpojke, alltid. och sol, självklart. 
Dagens längtan: imon och helgen, så jag kan få sova lite.
Dagens beroende: vatten.
Dagens tråkigaste: att det inte fanns några riktga ipodhörlurar på onoff.
Dagens personer: de på jobbet och m&p. vilka annars?
Dagens irritation: att jag inte fick stentvätta :P
Dagens kommentar: "när lammen tystnar" melo är lite knäpp. han tog fel på när lammen tystnar och bä bä vita lamm! HAHA.
Dagens låt: divine - sebastian tellier.
Dagens vän: jenny.
Dagens onyttiga: päronsplitt! loveit!
Dagens dryck: mjölk.
Dagens middag: potatis och kassler.
Dagens bästa: att det blev fint väder på eftermiddagen och att jag fick 1000 spänn in på kontot nu.
Dagens sämsta: att det är måndag och att jag fortfarande tycker att det gick bajs på tävlingen och jag känner att jag inte riktigt kan ta att det var sista tävlingen för säsongen.

/f.


PS. dagens video:
 
DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0