And I'll be in your ringside corner.

torsdag och dag innan midsommar, tack gud.
hela fina dagen började med att jag gick upp vid fem. hur roligt som helst. sen tog jag tåget in och fick sitta och vänta i typ en halvtimme innan alla kom och vi började jobba. jag och johanna städade typ fram till frukost. sen blev det lite grusgravar och sen blev det massa gott fika och gitarrspelande med oscar och melo. de är bra. sen så blev det sega grusgravar fram tills det var tajm att dra till dunken och käka smörgåstårta. kyrkogård är bra :D när vi slutade sen så hade ett tåg hem precis gått, så jag tiggde skjuts ner till stan och där träffade jag moa och malin och ida, så jag dödade en timme med dem tills nästa tåg gick. och snart är det träning, jobbigt. jag pallade inte gymma, fuck jag har blivit lat.

och imon blir det lunch med mormor och sen ut till albin och typ göra nåt. det blir säkert skittrist, vi är ju bara fem. jag, honey, albin, ida och lövet. och kanske mattias. couple's fest 2008. jag blir ihopparad med lövet, hur kul som helst. hmpf. näe, jag vill nog ha oscar istället då. han är gorgeous. och nu har jag hans nummer, maha!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0