And I wish I bite my lip and crawl up.

idag var det bra.
förutom vädret.
dagen börjar med att min klocka ringer vi tio i fem. kul. sen måste jag cykla ner till tåget. det var världens jävla motvind, ärligt talat hade det nog gått fortare att gå nerför backen. hmpf. på tåget och på jobbet i väntan på alla andra så är det iaf lugnt och skönt, så jag kan vila lite. sen blev det lära sig stentvätten för oscar skulle tvätta idag och jag imon. wiie. sen fick jag rensa rabatter med mer ogräs än vanliga växter. sjukt tråkigt och mitt knä håller på att paja. sen klippte vi paraplyträden. det var däremot riktigt roligt. fast man fick värsta mjölksyran i armarna av att klippa med häcksaxen med ungefär tre decimeter över huvudet. och så åkte vi massa elbil, rejsa med elbilen is the shit, hellyeah! och sen blev det skynda och nästan springa för att hinna med tåget hem igen. det är segt att åka tåg själv.
och snart är det time för träning. jag har träningsvärk och ont mellan skuldrorna, träningsvärk i runkmusklerna och så har jag nån känning i knät. av vad vet jag inte, men förhoppningsvis så gör det inte ont när jag simmar bröstsim. annars kommer jag att dö.

och imorgon blir det sex and the city-filmen med joz och gå på stan och älsk. wiie!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0