All we care about is talking, talking only me and you.

supersofta dagen. börja vid tio och sedan göra lite fysikuppgifter, sen fika, sen lunch och sen sluta. fast jag och honey stannade kvar och rensade skåpen på tre miljarder papper. och sen skulle honey gå och spela in lite elgitarr på musiken och då fick vi först stå och vänta jättelänge på kenta och sen så cpade hela inspelningssaken så det tog fyrtio minuter innan det började funka och vi kunde spela in. men sen fick jag äntligen åka hem. det är bra. en vanlig torsdag skulle jag inte ens ha slutat vid den här tiden, haha. göttmos.
och ikväll blir det träning och imon är det skolavslutning och betyg. nu har jag överhängande vg. det är inte bra. jag vill också ha 20,0. hmpf.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0