Jackie big tits.

okej, den här veckan har jag varit sämst i världen på att blogga. denna veckan som det har hänt så himla mycket också. men nu pallar jag inte gå in på detaljer och så, men en kort sammanfattning kan kanske vara på sin plats.
i onsdags drog jag och pap till göteborg och kollade på när lolkusin tog studenten. det var roligt. sen satt jag och bj och pluggade fysik i några timmar. det var faktiskt också roligt. 
i torsdags blev det skola och fysikprov i två timmar. det gick nog okej, hoppas jag. sen åkte jag och malin hem till mig och åt lite och sen var det bara att åka ner och rulla ut röda mattan och titta på balen. sen åt vi lite glass och sen åkte jag och mina simmarälsklingar hem till anders och vi kollade film och åt godis.
i fredags flyttade jag ut till stugan med m&p. inget nämnvärt hände där. sol och bad och åka båt och klappa katten. jaa.

och imorgon är det skola igen. sista veckan i ettan. göttmos. honey msnade nyss och frågade om jag har gjort spanskan. ouhshitnej. och vi skulle skriva en sammanfattning på typ 75 ord och en kommentar på 75 ord och massa annat. och jag som inte ens fattade hälften av texten och jag har inte ens börjat... BRA, sändy.
och juste. imorse skulle jag åka och träna. jag kommer insläntrandes i simhallen vid kvart i elva och då ligger alla linor i bassängen och det är insim till distansjakten. något som jag var fruktansvärt omedveten om. så jag fick simma 800 och erik som kom några minuter efter mig, även han helt omedveten om att det var distansjakt, fick simma 400med. näe, 800 var klart godkänt, jag var helt ouppvärmd, efter typ 400 insim och i en träningsbaddräkt. hade 11.02. annie hade 10.57 och jag lyckades hålla undan tills det var 125m kvar. bra. fast vi hade öppnat första halva på 5.32. det var ju mindre bra, om man ska uttrycka det milt. HAHA.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0