Your words make me whole again.

idag var det bra.
först på morgonen skulle jag tvätta igen. fast den här gången skulle jag försöka få bort klottret som var på muren mot jp-huset. fast det gick inget vidare så jag fick tvätta hyrstenar istället. jag hade en presenning som jag skyddade blommorna med. och en gång när jag skulle flytta lite så lyfter jag på presenningen och där ligger en död fågel. fast jag ignorerade den och gick vidare. haha.
sen fick jag vara med jenny och rensa pelargoner för det skulle vara fint till teatern ikväll. när vi satt där så kommer oscar och har en fågel (fatta vad jobbigt att skriva fågel med å istället för o. men jag skriver ju nästan aldrig fågel som i fågel, utan jag har ju jämt skrivit om fogel som i fogelberg.) i handen. det visar sig vara den fågeln (nu höll jag på att skriva fel igen, vafan!) jag såg när jag tvättade. så vi gick och begravde den i en rabatt i en stor grusgrav. sen fortsatte vi att rensa. efter typ en halvtimme kommer oscar igen och håller en ANNAN död fågel i handen. asså, vafan! så oscar begravde den bakom sopstället för johanna tyckte inte vi skulle begrava den på samma ställe. stackars besökaren till den graven isf, om han/hon ska plantera blommor och hittar två nergrävda döda fåglar i rabatten. HAHA!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0