Vi är inte sånna som i slutet får varann.

denna rubriken är tillängnad joz. bara så att alla vet det.
idag har dagen varit ovärd. jag har inte gjort nåt spec. sov till halv ett. och inatt var jag uppe och kollade på gangs of new york. mycket bra film. och leonardo di caprio är ju sjukt snygg i den! men eftersom jag inte har så mycket att skriva om så slänger jag upp en dagens. där brukar man ju kunna bena ur det mest intressanta från dagen.

Dagens humör: glad.
Dagens borde: träna.
Dagens frisyr: risigt och trist.
Dagens klädsel: svart t-shirt med gulaktiga blommor och nya blåa cheap monday.
Dagens planer: tv och sängen.
Dagens vill ha: en pojke och fredag!
Dagens längtan: fredag och lördag och hela nästa vecka och falkenberg!
Dagens beroende: gooodis!
Dagens tråkigaste: allt jävla regn!
Dagens irritation: fikat hos mormor.
Dagens kommentar: ingen.
Dagens låt: nu kan du få mig så lätt - håkanbäst.
Dagens vän: hm, ingen.
Dagens onyttiga: godis och fika och allt möjligt.
Dagens dryck: cola.
Dagens middag: potatis och svampsås, mums!
Dagens bästa: att sista jobbveckan börjar imorgon.
Dagens sämsta: att sista jobbveckan börjar imorgon.

och ja, det är meningen att dagens bästa och sämsta ska vara samma :P

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0