Se på dig själv. Ska man se ut sådär?

hm, så idag var det både bra och dåligt. bra var att jag och jenny gled runt i elis i typ två timmar. OCH jag övningskörde. OCH jag "råkade" köra in i stenmuren i full fart. det blev värsta bucklan på elis kofångare. men det tänker man inte på. hoppas jag. dagens dåliga har varit all osocial rensning av blommor. jag fucking hatar det. det är så tråkigt så jag kan spy. och så avundas jag verkligen oscar. han gör inte ett skit, han bara står där och randar en grav i timmen ungefär. hur soft som helst. lyxgöra.
och sen jag kom hem från jobbet har jag suttit framför tvn. blue water high och bring it on har flashat förbi. men nu blir det inte mer tv, nu blir det till att sitta här och vid halv tio blir det p3 live session med markus krunegård. lovely. jag är kär i den mannen.
och imorgon blir det lager 157, shopping, wiie och hellyeah! :D

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0