Save the nightime for your weeping.

idag var det rätt bra. sjukt varmt bara och då gick dagen också sjukt långsamt.
jag och jenny har hängt ihop som alla andra dagar. idag gödselvattnade vi klart och sen fick vi måla sopställ. sådär lagom kul och stå och måla mitt i gassande sol i flera timmar. snyggaste brännan, kan jag ju säga! och i eftermiddags så fick vi åka med joel upp i skyliften. det var högt, trettiofem meter. fast jag vågade iaf. lite kul. oscar, david och melo skulle åka upp först. men eter typ tio meter så bangade melo så jag och jenny fick plats i korgen istället. det var gött. vi såg HELA jönköping, seriöst. okej, 35m låter inte så högt, men det var sjukt högt däruppifrån. fast ändå, lite skön känsla att stå där uppe och se ut över vättern och så. sen tog jag tåget hem och gick hem till mig och unnade mig själv en glass på vägen. äntligen lite sol :D
och imorgon är det näst sista dagen. skönt. fast samtidigt sorgligt. hm. och ikväll åker kajs till usa. jag saknar henne redan sjukt sjukt mycket. jag har inte sett henne sen typ veckan efter skolavslutningen. buääh!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0