saker jag älskar.

Gå till telefonboken på mobilen.


Namn 1 - Albin.
Är han/hon snygg? jadå.
Har du sett personen gråta? jo, det tror jag faktiskt att jag har, om än det var riktigt länge sen.
Betyder han/hon något för dig? jodå, det gör han välan.


Namn 7 - Annie Martinsson.
Är han/hon kul? - massa rolig :D
Har du kramat personen idag? - nej.
Minnen med personen? - nyår, maha!


Namn 9 - Becca.
Hur lärde ni känna varandra? - när vi började sjuan.
Är personen viktigt för dig? - näe, inte speciellt.
Sista bokstaven i personens namn? - a.


Namn 14 - Emma Rignell.
Flicka eller Pojke? - flicka.
Älskar du honom/henne? - inte älskar, men tycker om mycket.
Har du pratat med personen i telefon? - nej.
Har personen blåa och fina ögon ? - jag tror inte de är blåa, men de kan la vara fina för det? :P


Namn 15 - Engberg.
Hur länge har ni känt varandra? - typ två år, drygt.
Har du kysst honom/henne idag? - erhm, nej.
Kan du berätta hemligheter för personen? - jadu, tveksamt.
Är han/hon söt? - mycket söt.


Namn 20 - Hem.
Är ni släkt? - ja, jag bor ju där, och likaså mina fräldrar, så JA!
Hur är han/hon till sättet? - min familj är bra.
Känner du honom/henne bra? - nej, herregud, jag känner inte min familj ALLS!


Namn 22 - Imse. (HAHA)
Har du sänt personen ett sms? - jadå.
Är det en tjej? - nooway.
Går personen i samma skola? - hm, näe. han är typ femtioett år, men men...
Vad har ni för relation? - han är min tränare och så.


Namn 25 - Johan Hall
Hur gammal? - 16, 17 i december.
Bor? - Nässjö, typ vid ingsbergssjön.
Hatar du personen? - nejdå.
Har personen fin bak? - enligt joz så har han det :P


Namn 28 - Kajs <3
Har du besökt personen? - jadå!
Är han/hon trevlig? - massamassa <3
Vad börjar hans/hennes namn med? - K
Beskriv han/hon med fyra ord? - söt, snällast, underbar, min <3


Namn 30 - Kim Myrlander
Har du kramat henne/honom? - jadå, många gånger.
Har du sett personen full? - inte jättefull, nej.
Är personen äldre än du? - ja, typ två månader :P


Namn 33 - Malin <3
Är han /hon vacker? - mycket!
Minne av personen? - nyår, anttila+räisänen i huskvarna + massa mer!
Har du hennes/hans msn? - SJÄLVKLART!
Tycker du om personen? - jag älskar malin!


Namn 35 - Martin Rambrant.
Står han/hon nära dig? - ja, rättså.
Har du kramat personen? - jadå!
Har du varit förtjust i honom/henne? - nångång, lite, kanske.
var är personen nu? - hemma hos sig?


Namn 36 - Matilda
Beskriv med ett ord? - Underbar
Bor personen i huvudsstadsregionen? - hm, nej?
Har du sett honom/henne i en dröm? - har jag säkert.
Är personen bitchig? - bara mot matilda holm :P


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0