Moving at the speed of light into eternity.

idag gick dagen fort. jag och jenny har försökt gödselvattna och vi har vart rättså effektiva. men sen var det två begravningar och skit så vi kunde inte brumma. :P så vi gled runt och vattnade lite med kannor, men det var roligt ändå. fast david och thimmy blev skitsura på oss för att vi hade softa jobbet. hmm. och idag slutade johanna, det var lite trist. hon är rolig. fast hon ska ju till usa och köra vm i att köra åkgräsklippare. det är coolt som fan :D

mja, egentligen har jag inget mer viktigt att förtälja. eller jag skrev till viktor på msn och han svarade med att blocka och skriva att jag skulle sticka för han inte ville prata med mig mer. det känns ju jävligt bra? kul att jag verkligen känner mig SÅ älskad.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0