Like a fallen piece we’ll make a better start.

okej, så idag var det okej. det var varmt iaf. jag har inte gjort så mycket nämnvärt, jag fick plantera en rabatt och sedan har jag krattat upp häckarna som de andra har klippt. rätt lam dag, faktiskt. fast det var sjukt roligt på lunchen. melo kollade på det korsordet johanna höll på att lösa.
melo: "bostad för liten familj? fyra bokstäver."
johanna: "ja, jag tror att det ska vara trea."
melo: "eller tält, eller träd kanske?! hmm, träd.. träd... EK!"
sen satt han och kom på massa ord med EK i. EKsem, lEK, smEKa, pEKfinger. och massa annat. vi andra började också och vi garvade supermycket efter varje ord. sen blev vi helt skadade.
melo: "när jag kommer hem ska jag ha sEKs!"
oscar: "och komma lite i EKstas!" HAHA
eller som siggan: "smEKa med pEKfingret på EKollonet."

herregud vad vi skrattade. men jag förstår om ni inte fattar ett piss av vad jag just har skrivit. haha.
och nu ska jag dra och träna för första gången på över en vecka. sen blir det inte mer vattenpass innan falkis, tror jag. det är lite illa...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0