Jag kan ha förlorat allt.

idag var det en fruktansvärt bra dag. först var det lite kantskärning runt kyrkan med tillhörande snickesnack och sen blev det gödselvattning för min och jennys del. det var roligt. det är roligt. fast vi vart lite avundsjuka på killarna för de fick måla staketen runt gräsmattorna vid kyrkan. fast när vi skulle sluta och de kom tillbaka och var halv täckta av svart färg så var vi inte fullt så avundsjuka längre. och så hade de lyckats hälla ut en halv burk färg på flaket på moppen. bra där! och melo var tillbaka idag. det var också bra. han är så jäkla roligt att man inte kan annat än skratta åt killen! fast skönaste på dagen var nog när vi satt på kontoret och väntade på att få gå hem. oscar och melo läste var sin skvallertidning. oscar läste nån artikel om nån kändis som solat topless och rullat runt i sanden. oscar glodde så ögonen höll på att ramla ut och var helt inne i tidningen. gunda försökte få kontakt två gånger innan han fattade. skönaste idag! eller världens längsta technolåt var iofs också väldigt kul. tolv dagar! shit, vem fan vill sitta i tolv dar och lyssna på en technolåt, hallå?!

sen var jag och pap ute och körde lite. gick rätt okej. fast jag har seriösa svårigheter att hålla mig på vägen, mellan strecken. haha.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0