Jag har längtat efter någon att längta till.

fredag. mm, det ordet ligger bra i munnen måste jag medge.
idag var det sjukt roligt. i alla fall när jag och jenny skulle köra och gödselvattna alla urnor, något som vi anser oss själva vara väldigt bra på. men. magnus vill ju att jag ska övningsköra elis, så då tänkte jag, jag gör välan det då. så jag kör runt kapellet, i typ maxfart (30km/h, haha), svänger värsta snäva svängen och gör en stenhårt och helt oförberedd nitbromsning. och grejen är att vi har sexton tioliters vattenkannor på flaket som dundrar in i plexiväggen imellan och vattnet bara forsar mot oss och flyter ut på flaket. herregud, vad vi garvade åt det. säkert en tio minuter. jenny är sjukt skön, måste jag säga! sen rensade vi häckar resten av dagen och jag lyckades glömma mina nycklar i garagedörren, men oscar hittade tack och lov dem och tog vara på dem.

wiie, och imorgon bär det av till göteborg för en gnutta shopping, mycket liseberg, massa kusinkärlek och grillning hos f&f. det blir finemang. jag har längtat och det var superlängesen jag var på liseberg. det var nog klassresan i sexan, och det är ju ett tag sen...

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0