If I stop lying I'd just disappoint you.

så, helgen har varit bra. mycket mycket bra.
igår åkte jag och m&p mot göteborg där det först blev lite shopping, nej, mycket shopping på och runt södra larmgatan. jag köpte en klänning, ett par cheap monday, ett linne och en bh. det var massa bra :D sedan blev det lite mat och sen styrde jag mot liseberg där jag träffade lol och vi gick in och åkte massa. och faktiskt jag vågade åka allt, jag är stolt över mig själv. men när vi åkte i några timmar så öppnade sig himlen och det började regna. kul. men det gjorde inte så mycket, mer än att vi blev kalla och blöta. vid nio gick vi och kollade på häckner. han är skönast i göteborg, måste jag säga. så sjukt rolig och sjukt duktig. under föreställningen började det regna igen och lol frös, så hon åkte hem. jag var kvar själv och åkte de attraktioner jag tycker är roligast. jag åkte lisebergsbanan en gång, kanonen en gång, jukebox fyra gånger på rak och flumeride tre gånger på rak. massa massa roligt! vid halv tolv var jag också ganska kall och blöt så jag gick hem. just de minutrarna det tog att gå till hotellet så fullkomligen vräkte det ner vatten på mig. jag kunde vrida ur vartenda klädesplagg jag hade på kroppen när jag kom in. inte fullt så roligt, hmpf.

idag bar det av mot ytterby och sen vart det grillning och massa bra med kusinerna, c&a och f&f. det var trevligt. mer orkar jag inte utveckla.
och imorgon är det jobb igen. näst sista veckan. gött, göttare.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0