I vår frysbox var det du och jag, bara jordgubb och choklad.

jag måste ha en kylslagen rubrik, för idag var det varmt.
jag och oscar fick det oerhört roliga jobbet att plocka alla vasblommor. äckligt som fan är det. stinker bajs. sen fick vi tvätta av fisken. hm, det lät lite konstigt, men men.. vi tvättade med golvputsmedel, haha. sen blev det rensa grus och häckar. något som honey och malin hade väldigt roligt åt, när jag berättade det för dem. de kom in till mig och vi åkte hem tillsammans. mysigt. fast egentligen kom de bara för att få se hur oscar ser ut. och då gick han inte åt samma håll. surt, haha. vi köpte glass och sen tog vi tåget hem.

dagens skönaste:
malin: "och så satte han sig i valfri häck!"

shit vad vi garvade.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0