Those eyes cannot ever lie.

snabb bloggning nu. paus i tvn.
idag var det sjukt roligt. jag och jenny fick uppdrag att åka till dagiset och fixa. dit kom vi ganska smärtfritt men tillbaka var det klart värre. som värst var vi borta vid bäckadal och snurrade. men då mötte vi en tant som brukar cykla på kyrkogården. hon har gul jacka, solglasögon och något som ser ut som en nylonstrumpa knuten runt huvudet. hon cyklar alltid tre varv, och sista varvet brukar hon fuska lite. och hon hejar aldrig på oss som jobbar där. henne mötte vi och jag och jenny vände snabb och körde efter henne. och då hittade vi, wiie!
sen var det någon som backade på elis idag med. idioter! de måste ju ta det försiktigt med vår lilla elis. det finns ju inga bälten eller nåt sånt.
efter jobbet gick jag och mam på akademibokhandeln och shoppade loss på böcker. sedan drog vi till myrorna för att spana in vad som fanns där. jag hade fått tips av johanna att det skulle vara massa bra, och det var det. men tyvärr så hittade vi inget som passade.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0