Double your pleasure, double your fun. And dance forever, ever, ever.

igår var det bra. efter jobbet så mötte jag och oscar joz och sen gick vi lite på stan. jag och joz, alltså. sen gick vi på sex and the city-filmen. mycket underhållande. efter filmen hade vi precis missat tåget hem så vi gick och fikade på johan's tills nästa tåg gick. massa trevligt. och joz har inbillat sig att oscar gillar mig, jag förstår inte alls.

idag, däremot, var det en katafuckingstrofdisasterdag!
börjar på morgonen. det var min tur att tvätta så vi packade på allt på moppen och så skulle jag köra uppför backen. jag lyckades knappt starta den. men sen gick det bra och jag åkte iväg. när jag sen packat upp allt och monterat ihop efter mycket om och men med vattnet så startar inte maskinen. så jag ska ta moppen till magnus och fråga och då funkar inte den heller. så jag går till oscar och han kommer och hjälper mig. jag hade visst glömt att sätta maskinen på on, så det var enkelt löst. hej jag är inkompetent. men moppen funkade fortfarande inte. när allt är igång sen kommer magnus och det visar sig att jag har råkat slita av vajern när jag skulle växla. hej jag är inkompetent. sen rullar allt på tills kopplingen mellan slangarna lossnar och jag står med enbart ett munstycke i handen. nu börjar jag inse att det inte riktig är min dag idag. och när jag ska flytta allt till ett annat ställe så slutar det inte att rinna vatten när jag dragit upp kranen. och jag missar stenen massa gånger vilket resulterar i dyblöta och smutsiga kläder. och nu så kom jag på att jag glömde en sten på en grav. asså vafan, det har INTE varit min dag idag. fatta, jag kände mig mer blåst än carolina gynning i en carolalåt. oscar måste tyckt att jag betedde mig som en fyraåring eller nåt när jag var inkompetent och kom och frågade honom hela tiden när inget funkade. och som grädde på moset så har jag fått skavsår på vaderna av gummistövlarna för jag stod i shorts och linne och gummistövlar bara, för det var så jävla varmt. dessutom har jag brottarlinnebränna på ryggen sen igår. jadu, det kan inte bli bättre än såhär. och jag hoppas att ni verkligen känner min bitska, sarkastiska ton.

gaah!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0