Det finns så många lagar.

måndag. lagom segt att gå upp vid halv sex. och idag blev jag och mam lite försenade så jag kom inrusandes i omklädningsrummet vid typ fem i sju. men jag var faktiskt först ändå, det var mörkt och tomt där, vid fem i, liksom. det var bara för att marit har semester. men hursomhelst. uppe på kontoret så ska melo börja på d-halla i två veckor nu. då blir det tomt och tyst. han är ju så sjukt rolig och förgyller våra raster. men det var också en ny kille där idag. david. han verkar lite lam (och nej, han är inte snygg, joz!). men han och jag fick rensa grus och fixa fint till teatern imon medans de andra körde med grästrimmer. enligt magnus så var oscar grästrimskungen. haha. stackars oscar, han får stå ut med många kommentarer om hur lång han är, och framför allt om hur långt hans hår är.
men idag har det iallafall varit fint väder, och det är ju bra. shortsväder till och med. men imorgon regnar det säkert, och nu skulle nog inte malin komma in heller, för honey är tydligen sjuk. hmpf. men men. det blir verkligen aldrig som man tänkt sig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0