Death and all his friends.

jag vill börja med att säga att jag också vill vara på sm. jag vet ju att jag aldrig kommer få simma sm, men jag vill åtminstone vara där och titta, känna stämningen! men eftersom jag inte är i norrköping just nu så får jag nöja mig med livetiming. en oerhört bra uppfinning, måste jag säga. men det blir ändå inte riktigt samma sak, självklart...

idag har jag inte gjort så himla mycket. jag blev väckt av min farbror som ringde vid typ halv elva. där rök min sovmorgon. men annars har jag kollat på tv och suttit lite här vid datorn. sen har jag och pap vart och övningskört. det gick faktiskt rätt okej. jag blir ju bättre i alla fall!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0