dagens,

nu har jag vart och övningskört. gick rätt okej. för er som är intresserade. jag klarade att parkera rätt EN gång iaf :P
asch, jag drar en dagens också, bara för att det var så fint väder idag :D

Dagens humör: superglad, för det var ju soligt!
Dagens borde: träna, som alltid. och sola lite seriöst i min bikini.
Dagens frisyr: uppsatt i en knut, jag vill ju inte ha en rand efter håret på ryggen!
Dagens klädsel: på jobbet var det svarta shorts och gult brottarlinne som jag vikit ner till en tubtopp. på hemvägen hade jag jeansshorts och en röd tischa. sen dog jag av värmeslag och bytte till bikini med vitt brottarlinne och en dimblå kjol över.
Dagens planer: kolla på tv och käka lite.
Dagens vill ha: en kille.
Dagens längtan: fredag och falkenberg!
Dagens beroende: svalka.
Dagens tråkigaste: inget, faktiskt.
Dagens irritation: att david och thimmy bara gled runt i elis och inte gjorde ett piss på hela dagen.
Dagens kommentar: att skyliften skulle drivas på solenergi. "oj, nej! det blev visst molnigt! *DUNK*"
Dagens låt: ibland gör man rätt, ibland gör man fel - markus krunegård.
Dagens vän: jenny, no question.
Dagens onyttiga: glassen på vägen hem.
Dagens dryck: mjölk.
Dagens middag: pasta och köttfärssås och snodd ketchup från kommunen. (okejdå, jag frågade faktiskt snyggingen på kommunens ännu snyggare storebror :P, men jag hade TÄNKT sno, först.)
Dagens bästa: VÄDRET!
Dagens sämsta: att det var så sjukt varmt när vi stod och målade.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0