dagens,

det blir en skön dagens också. det hinner vi med innan tv-programmen börjar!

Dagens humör: glad och ovanligt pigg.
Dagens borde: T-R-Ä-N-A!
Dagens frisyr: uppsatt och lockigt.
Dagens klädsel: nya cheap monday och svart topp med blommor.
Dagens planer: kolla på tv, om ingen roligt loggar in på msn, vill säga.
Dagens vill ha: en vältränad kropp och en kille.
Dagens längtan: fredag och falkis!
Dagens beroende: kameran.
Dagens tråkigaste: att kantskära gräsmattor.
Dagens irritation: att sigrid inte gjort annat än klagat på mig idag.
Dagens kommentar: många många. och alla från melo och oscar.
Dagens låt: misery business - paramore.
Dagens vän: jenny, lätt!
Dagens onyttiga: inget faktiskt. men jag ska nog gå och ta mig lite glass nu :D
Dagens dryck: mjölk.
Dagens middag: pasta och kasslersås.
Dagens bästa: vädret och att melo är tillbaks på jobbet och att det är sista veckan nu!
Dagens sämsta: jag kan nog inte komma på nåt som har varit riktigt dåligt idag. och det är ju positivt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0