dagens,

jag tar och slänger upp en dagens såhär på kvällskvisten.

Dagens humör: uttråkad.
Dagens borde: T-R-Ä-N-A
Dagens frisyr: risigt och ivägen.
Dagens klädsel: jobbkläder och sen tischa och svarta cheapmonday.
Dagens planer: kolla durham county på tv och sen sova.
Dagens vill ha: en pojke och en sovmorgon.
Dagens längtan: england och falkis.
Dagens beroende: syre?
Dagens tråkigaste: allt på jobbet.
Dagens irritation: att jag verkligen inte klarar av att växla på moppen. (inte i bilen heller för den delen...) och att jag ALLTID lyckas skära mig sönder och samman varje gång jag rakar mig under armarna.
Dagens kommentar: blä. ingen.
Dagens låt: cemeteries of london - coldbästaplay.
Dagens vän: oscar?
Dagens onyttiga: inget, än så länge. men kvällen är ju inte slut än...
Dagens dryck: mjölk.
Dagens middag: nån äcklig pasta och kyckling.
Dagens bästa: typ inget. inte ens vädret, wtf!
Dagens sämsta: att jag har noll kronor på mitt kontantkort.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0