january 8th - tisdag.

ja, första skoldagen efter lovet. gött. eller nåt. skulle åka buss till skolan, men jag trodde först jag hade missat bussen då den inte kom och sedan vågade jag itne vänta längre fall den inte skulle komma och då skulle jag inte hinna gå till skolan och då komma försent första dagen. så jag började gå till skolan och mötte då bussen precis mellan två hållplatser. sen pallade jag inte hoppa på nånannanstans, så jag gick till skolan. rätt lugnt i skolan. fick veta att vi har nationella i matte på fredag, typ hela dagen. men det borde inte bli några större problem, förhoppningsvis. naturkunskapen var rätt rolig. man fick se folk visa sina riktiga sidor. vi skulle plocka ut småkryp/maskar ut kompostjord. steven fick nån panikattack så fort han såg en mask och fogel började rycka okontrollerat när ann sa småkryp. maha, mesiga killar. svenskan var faktiskt också rolig. gunilla lam är skönast. hon har verkligen noll koll. vi diskuterade vad som är typiskt svenskt. massa roligt.
snart ska jag på bio med mam, förtrollad. måste ju använda alla fribiljetter vi har.

dagens klockrenaste:
på svenskan.
gunilla: "ja, då har ni varit med mig i en timme..."
steven: "jaa, fy fan!"

alla brister ut i gapskratt och gunilla ser lite förnärmad ut men skrattar hon med.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0