january 7th.

dagens tiominuters skrattanfall:
på träningen.
martin: "biffen därborta (imse) tycker att jag är väldigt hårig."
anders: "då kan han ju själv gå och raka sig."
jag: "var nånstans tycker han att du är hårig?"
m: "typ överallt. och han tycker definitivt att jag ska raka bort bävermusen jag har på magen! fast om jag gör det så kommer den att växa till en ännu större bävermus!"

jag började asgarva och kunde nästan inte hoppa i och simma för det.
men för er som inte vet hur martin ser ut så ÄR han faktiskt jävligt hårig, överallt. okej, inte för att jag har sett honom utan badbyxor, så den biten vet jag ju direkt inget om. men han är skithårig på magen, därav kommentaren ovanför och han har grymt håriga ben. fråga eva. hon tycker att hans ben är det vidrigaste som finns.

/f.


PS. ursäkta för att detta inlägget blev en analys om martins kroppsbehåring. jag lovar att morgondagens inlägg blir roligare. eller nåt. DS.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0