january 6th - söndag.

jag är trött.
distansjakt idag. och gissa vad stackars jag fick simma. 200 fjäril! ouch. och så missade jag tiden med typ tre sek eller nåt bara. fast jag slog annie, iaf :D sen vart det lite vila för oss och sen matchades jag mot matilda på 100med. jag var typ astrött och så, så det gick typ bajs. missade med kanske 25 hundradelar. hmpf. dock provsimmade jag in min nya baddräkt. skitsoft att simma i, plus värsta glidet. sweet! dock är det jäävligt tajt och det gör ont att dra den på sig och ännu ondare att ta av sig den. hmpf. men vill man vara fin får man lida pin. eller om man vill simma snabbt och samtidigt ha en cool baddräkt så får man lida pin. let's hitta på nya ordspråk!

imon blir det sista lediga dagen. gött. sen börjar skolan igen. dock så blir denna veckan också rätt soft. vi får ju betyg och så. sista veckan av höstterminen är på vårterminen. här på höglandet är folket lite skumma. speciellt kommunpolitikerna som har bestämt att det ska vara såhär cpigt.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0