january 4th - fredag.

aj. ont. överallt.
hvetlanda kom till oss idag för att umgås och träna med oss. vi simmade ett lagom segt pass på mornen och sen blev det vattenpolo. viktor, stackarn, hade mig efter sig hela tiden och han hade röda rivmärken på både bröstet, ryggen och armarna. men ingen annan klarar / vill ta sig an honom, så då blir det alltid min uppgift. dock förlorade mitt lag stoort. hmpf. sen blev det massa god lunch på coco thai. sen lite glass på det och sen lite styrketräning och pingis. styrkan var jobbig. fast massa rolig. utom plankan med vridningar.
sen blev det vattenträning. eller ja, tillsammans med hvetlanda var vi 18 pers. sen var det även träning för dom små, så sammanlagt allt som allt var vi 28 pers på två banor. ouch, liksom. så vi körde inte så många meter utan mycket skovla på stället och trampa vatten och lite lagkapper och så. så nu är jag död.

imon blir det kalas med tjocka släkta.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0