january 3rd - torsdag.

japp, torsdag. alltid en bra dag. inte.

igår var det hårt. träningen bestod ENBART av medley, vilket definitivt känns i armarna idag. sen när jag kom hem kollade jag på heroes. blä säsongsavslutning. spelade in entourage och kollade på det i morse. det är fan bra. måste börja följa det. kollade även på sista OC-avsnittet idag. sorgligt med massa bra. jag ska nog börja kolla om hela serien från början till slut. inte hoppa över någon minut. det borde ta sådär några månader.

idag har jag päst runt lite. ska la käka snart. åtminstone anser min mage det nu. jag har faktiskt städat min garderob lite. typ plockat ur allt, lagt ner lite i källaren och plockat tillbaka resten in i garderoben igen.
ska la dra och träna sen. och imon blir det massa bra. hvetlanda kommer hit och tränar med oss hela dagen. träffa sandra!

btw, grattis till min pappa, han fyller år idag!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0