january 30th.

okej, tidigare så drog jag och mam ner på stan för att spana in tapeter till vardagsrummet. vi hittade några bra och jag hittade en alldeles underbar tapet som jag VERKLIGEN vill ha. försöker hitta en bild på hur den såg ut, men det går inge vidare. äh, vafan, jag ger upp.
hursomhelst så var den ljusblåmetallic med stora sammetsblommor i mörkblått. just wonderful! iofs så kostade den 998 spänn metern, men smakar det, så kostar det.

alltså. nyss var det entourage. är det BARA jag som tittar på det och tycker det är sjukt bra? idag var det massa kända skådisar med. till exempel hon från sverige, malin åkerman och melinda clarke som spelar julie cooper i oc och han som spelade linderman i heroes. gud, jag tittar på tok för mycket på amerikanska tv-serier.

/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0