january 29th.

jag har inget liv, inget alls. jag menar, idag har jag fått sjukt mycket läxor, så jag hade med mig en tio böcker hem och sen så måste jag ju träna och så och på torsdag är det friluftsdag, som jag förövrigt inte har någon aning om vad jag ska göra och sen så är det tävling fredag, lördag, söndag. herregud!

och om det är någon som är bra på fysik och eller matte så kan ju den komma hit. historia också för den delen. jag har totalt tappat lusten för skolan, för att blogga, allting. allting bara skiter sig jämt och ständigt, alla bara skiter i mig. ingen bryr sig överhuvudtaget om mig. jo, mina föräldrar, men de är bara jobbiga och äckliga så de räknas inte.

/f.

Vill du kommentera?
Postat av: J

jag bryr mig om dig och snart får vi fan ta o träffas fö jag tror jag dör av saknad!!

2008-01-29 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0