january 24th - torsdag.

okej, jag har blivit sjuk. typ.
dunderförkylning i skolan var ju kanske inte bästa kombinationen, men jag fick stå ut. på sätt och vis var det värt det, jag såg faktiskt TE-tvåan massa gånger, så det gjorde min dag. sen fick jag gå lite tidigare från skolan för jag och mam skulle åka och ta sprutor till kambodja. det gjorde inte ont att ta dem, men nu bultar det som fan i armarna. sen så gick vi på apoteket och på ica och handlade massa, och jag som inte mår alldeles prima stod och vinglade lite för mig själv. jag hade till och med feber när jag kom hem, jag som aldrig har feber annars.
herregud, nu tror ni ju att jag är värsta sjukliga hypokondrikern, eller nåt. detta inlägget blev ju inte alls som jag tänkt mig. dock blir det ingen träning ikväll, och antagligen ingen imon heller. jahopp.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0