january 23rd - onsdag.

fan, jag känner mig värsta risig.
tur för mig då att jag bara hade en lektion och fick sluta sen. fast jag åkte och gymmade, vilket kanske inte var så jäkla smart. jag känner det på min spränghuvudvärk. korkat, fenomena.
fast träningen imorse var ju inte jobbigt, något positivt här i livet. hmpf.

dagens mvg:
på kemin.
ann hade lagt en sån lyselektrod ( ja, ni vet, sån med två pinnar och ett batteri och en lampa, så man vet när det leder ström, ) på diskbänken för vi skulle ha den till nån labb. sen när hon gick igenom så plockade hon upp den och konstaterade att den var glödhet, eftersom den hade legat och lyst hela tiden. fast ann fattar inte det utan tror att det är nåt fel på batteriet. då är jag smart nog och fattar att diskbänken är metall så den leder ström. det säger jag och hon tycker jag är uppmärksam och berömmer mig massa. maha, bra där!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0